måndag 7 september 2009

Måndag min lediga dag

Måndagen är min lediga dag, fast det blir ju aldrig ledigt. Idag har jag storstädat, tvättat, målat Myras säng, gjort ärenden i stan, lagat mat.....you name it. Så här sitter jag nu helt slut.

Imorgon väntas storleverans till butiken med en massa fina saker. Hoppas innerligt att det nu kommer imorgon, för på Onsdag börjar vi köra grejer till sporthallen inför kommande mässdagar och jag har räknat med en hel del därifrån. Det ska verkligen bli jättekul. Undra om alla är så extremt seriösa när det gäller monterbygge som jag och Frida? Jaja, fint kommer det garanterat att bli.

natti!

1 kommentar:

  1. hej vad kul att du svarade så snabbt..fin blogg och butik har lagt dig till mina favoriter så nu kommer jag att kika in här ofta..kram kram kram

    SvaraRadera