onsdag 2 september 2009

Handlarmania , Rokad, Mormor

Ja, det tror jag att jag lider av. Idag har jag suttit på nätet och spanat rundor och jag skulle verkligen kunna handla hur mycket som helst till butiken. (Ja, till mig själv oxå såklart).


Har hittat fler intressanta leverantörer från Danmark som verkligen föll mig i smaken och såklart är kataloger från dom på väg till mig.


Igår gjorde jag och Emma en rokad i butiken. Vi flyttade skåp och slängde ut skåp. Å självklart blev det såååå bra. Tack fina E för all hjälp. Har ju beställt två nya STORA skåp som ska få plats så det blir till att plocka väck lite av de gamla hyllorna, men det blir inte förrän i november då de nya anländer.


Nästa vecka är det dax för utställningen i sporthallen. Jag var hemma hos Frida i måndags och vi målade väggarna som ska vara till montern. Ska verkligen bli roligt att få visa upp sig där. Det väntas mellan 12000-15000 besökare under dessa 4 dagarna. Vår monter kommer bli absolut vackrast. ÅÅÅ vilka planer vi har.


Nu ikväll har jag och flickorna varit hos mormor och ätit kvällsmat. Förra lördagen skrämdes hon rejält när hon blev väldigt sjuk och fick åka ambulans i ilfart till sjukhuset.


Hon mår bra nu men är fortfarande tagen av det som hände.


Min fina, bästa , älskade mormor. Vad skulle jag gjort utan dig?


Usch, nu kommer tårarna.


natti

3 kommentarer:

  1. Jag var också på Formex, trött i fötterna blev man men oj så mycket man ville köpa in...fick också tag i några leverantörer och väntar med spänning på leveranserna :-). Nu har jag lagt in din blogg på SIB. Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa! Ja, fötterna får verkligen stå ut med mycke :)

    SvaraRadera