tisdag 22 september 2009

Helgen som gått

Denna helgen har varit lugn som tusan och skönt har det varit. I lördags gjorde vi och familjen Larsson sushi hemma hos oss. Blev ganska bra tillslut efter ett par samtal till Emma. Har inte tyckt om det innan men nu är det ganska ok. Inte för ofta bara.

I söndags for jag och Kasia till Kosta outlet för inhandling av vinterkläder till barnen. Där finns en Polarn o Pyret outlet som verkligen var värd att åka till. Handlade jackor och mössor till båda flickorna för 1700:- som skulle kostat över 3000:- i en vanlig pop butik. Nice:)
Hela dagen gick åt till vår lilla utflykt och när vi väl kom hem (efter lite felkörning) blev det pizza. ÅÅÅ jag tycker verkligen att det e så gott.

Igår började jag mitt "nya liv" för femhundraelfte gången. Haha, man kommer att hålla på såhär hela sitt liv. Jojo? yes I am. Måste sluta med godsaker som jag e så svag för. Nu har jag bestämt att jag ska dricka camebridege till frukost och lunch sen blir det nyttigare middag på kvällen.

Nu väntar jag på en leverans från en av mina nya leverantörer och jag hoppas att den kommer antingen idag eller imorgon. Lägger in bilder på nyheter när det kommit.

hejsvejs!

1 kommentar:

  1. hoppas vägbeskrivningen hjälpte HAHA.. Mvh Benza

    SvaraRadera