torsdag 17 september 2009

Bokföring

Nu har jag börjat bokföra själv och i 2 dagar har jag slitit med att få allt rätt. Vet inte hur många gånger jag frågat mig själv : Hur f*n kan man jobba med detta???? Haha, men man lär väl sig tillslut. 1989782379792 grejer och siffror att hålla reda på.

Behöver nå ut till fler folk ang min webshop. Jag tycker att det är svårt att marknadsföra sig för det. Man vill ju nå ut till dom som bor långt härifrån. Tips på bra marknadsföring??

Nu börjar det trilla in en heldel varor och det e så kul. Kolla in webshopen www.tusenting.com
(marknadsföring? hihi)

Nu är det strax tid att stänga och traska hemmåt. Får gå hem idag, men det gör nytta på min vältränade kropp :)

see you!

2 kommentarer:

  1. Hade ALDRIG klarat ett jobb som innebär så mycket siffror! var typ aldrig på mattelektionen ju... =)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj anlita en bokföringsbyrå så slipper du räkna..

    SvaraRadera