söndag 30 augusti 2009

Hemma







Nu är jag äntligen hemma. Vi har haft en helt underbar helg i Stockholm. Mässa, trevligt sällskap, god mat och såklart vin.







Vi blev klara med inköpen redan igår eftermiddags, så vid 16 tiden åkte vi till vår övernattningsplats på Lidingö. Värdinnan och värden skulle på fest så vi passade på att ta lite hämtmat, indiskt & sushi. Gud vad det smakade bra.






Å vad jag längtar tills allt kommer som vi beställt. En massa fina saker som kommer att finnas både i butiken i Broby och i webshopen.






Vi hittade oxå tre nya leverantörer. Chic Antique, vilka fina saker jag skulle verkligen kunna handla allt. Den andra heter Svenskt mathantverk och har jättegoda marmelader, karameller m.m. Den tredje är Esteban som har fantastiskt goda salter, oljor m.m






Snart är det bodagarna här i Broby och då ska jag och Frida på Blommor & blad ha en monter ihop i sporthallen. Det är 50 företag i kommunen som ska visa upp sig under 4 dagar, det kommer att bli jättekul. Vi har en del som ska fixas inför det, så denna veckan blir det till att måla väggar och förbereda lite av varje.






Skönt att komma hem till mannen och barnen, som jag har längtat efter dom. Nu ska jag gå in och pussa mina flickor som ligger i sängen och kollar film.






hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar