onsdag 19 augusti 2009

Första gången på bruks..

Jaha då var man nyss hemkommen från första kurstillfället på brukshundklubben.
Gick nybörjarkursen i våras och har nu flyttat upp till tävlingslydnad.
Det gick faktiskt över förväntan. Har inte tränat en enda gång på hela sommaren, så jag e nöjd.

Hmm..har inte så mkt mer att förtälja idag. Känns lite ovant att sitta här och skriva om allt och ingenting, men jag vänjer väl mig.

Kan berätta att jag längtar som bara den till nästa helg då jag, mami och Emma åker till stockholm. Då är det mässa och inköpen till butiken ska göras.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. VAd roligt med en till blogg att följa. =)
    Kamera köpet går sådär. Bestämde mig för en NikonD60 men den var slut överallt. Sen IDAG hittade jag en Nikon D3000 som släpps först 28 augusti. Så nu tänkte jag in och beställa den så jag verkligen får en!
    VAd kul med en tripp till sthlm. Hoppas ni hittar massa!

    SvaraRadera