onsdag 4 november 2009

Bara roligheter...

Igår började jag jobba igen efter 4 veckors sjukskrivning. Det är verkligen skönt att vara tillbaka igen. har lovat mig själv att försöka ta det lite lugnare och tänka lite mer på mig själv. Ni som känner mig vet ju att det är inte min starka sida:)

Igår kom det äntligen lite restade varor från miljögården (kolla www.tusenting.com där det kommer att finnas fr.om imorgon). Väntar ff på lite mer som är restat. Så tråkigt att det alltid blir fördröjning på vissa grejor och endel som man beställer på mässan är helt plötsligt slut.
Jaja det är ganska fullt här ändå.

Nu har det julpyntats lite här i butiken och det är verkligen sååå mysigt. Inget överdrivet med juliga saker, bara lite sådär lagom.

Det allra roligaste som hänt är att jag i Fredags vann 600:- på V65 och när jag igår rättade måndagens hästar så hade jag vunnit 4800:-. Är det klokt??
Jag skrek rätt ut till hon bak disken "skojjar du?" Men nej det gjorde hon inte.
Hur kan man bara ha sån tur. Det är inte likt mig. GLAD är jag iallafall!!

Sovrummet är nästan helt klart. Bara den hemmagjorda sänggavlen och lite till på väggarna som fattas. Jag lovar att lägga in lite bilder snart. Både därifrån och från hallen som jag utlovat för ganska länge sen.

Nä nu är det dax för stängning.

hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar