torsdag 31 december 2009

Årets sista dag

Denna julen har som vanligt varit helt fantastisk. Lillejulafton va vi hos svärmor och firade och på julafton va vi hos mamma & pappa i stugan. Tyvärr utan syster med familj då dom olyckligtvis blev magsjuka.

Varje jul bestämmer vi att det ska bli en lugn jul utan en massa uppbokningar, men som vanligt så hålls det aldrig. Juldagen var det lite fest hemma hos oss och på annandagen var vi och år hos farmor & farfar.

Idag är det sista dagen på 2009 och summerar man detta året så har det varit kanon.
Ikväll firar vi in det nya året hos Kasia & Tomas och jag e säker på att det kommer att bli en underbar kväll med god mat och dryck.

Nyårslöften har jag inga för jag vet att jag inte kan hålla dom ändå.

Jag önskar alla mina bloggläsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer: